doe jij al mee met het Thuisblijverstoernooi?
Vandaag - 09:44Op zaterdag 18 juli vindt vanaf 10.00 tot en met 15.00 het Thuisblijverstoernooi plaats. Als je na het Zandlopertoernooi nog niet bent uitgetennist of ben je juist een nieuw lid en wil je op een laagdrempelige manier de tennissport en de overige leden beter leren kennen? Ben je daarnaast (nog) niet op vakantie, twijfel dan niet en meld je dan aan voor het Thuisblijverstoernooi! Tijdens deze dag spelen we dubbels (heren, dames, gemengd) met wisselende partners tegen wisselende tegenstanders. Tevens zijn er introducees welkom bij het Thuisblijverstoernooi, dus mocht je nog een familielid, buurman, buurvrouw, vriend, vriendin, kennis etc. weten die een keer zou willen tennissen, kun je deze als introducee meenemen.